5 saker du inte visste om mig.

2011-06-15, 12:27:16 / Kategori: Nathalie Karlsson

- Jag är farlig i sömnen, haha en gång gick jag upp i sömnen och snackade med min mamma som stod i köket och då sa jag "jag hade så för mig att jag skulle klippa dig?" mamma blev ganska rädd.

- jag brukar busa med folk som ligger och sover, jag brukar tex använda smink i min lille brors ansikte men han vaknar oftast.

- Jag älskar att laga mat, tex sån mat som man har mycket salad till och ja :)

- Jag vill bara åka till thailand, min mamma vill åka till Egypten men jag vill bara åka till thailand.

- Jag älskar att vara ute med hundarna när det är soligt och varmt, annars är det as tråkigt.


där fick ni veta 5 saker ni inte visste förmodligen.



haha, skön bild




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?