Dagens hiss & diss

2011-06-29, 21:25:57 / Kategori: hiss & diss



HISSAR

- att det vart en underbar dag, med en underbar vän & familj,
jag har gjort massvis idag som har fått mig på bra humör :)
- vädret, att vädret vart otroligt bra, fast det har vart lite för varmt men sköt :)



DISSAR

- jag mådde inte så bra när vi var i stan,
men det blev bättre efter ett tag.
- Man höll på dö av värme i bussen, dom borde fixa det för det var överdrivet varmt det är helt sjukt att en person som jobbar med bussar kan sitta i en ap varm buss hela dagarna. Just därför är dom nya bussarna bättre.
- Jag kommer sakna alla i Stockholm, men vi får holla kontakten via phonen :)




Bönan Vendela.

Varför kommer du sakna alla i stockholm, vart ska du eller ah ? <3



2011-06-30, 11:22:21 URL: http://vendelajonssons.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?