grönalund blev inte av....

2011-06-14, 19:21:21 / Kategori: dåliga nyheter

Idag skulle jag till grönan med underbarastejulle, men det blev tyvärr inte av p.g.a att jag har otroligt ont i halsen och jag skricker när jag åker tex insane.. jag vet att jag åkt den typ 2000000 gånger men det är bara så och om jag hade dragit dit hade jag tappat rösten och det vill man ju inte. Ska försöka spara lite röst till torsdag då jag drar till grönan med Widemalm. Men idag får man väl passa på att städa rummet lite dåra som jag inte gillar speciellt mycket kan man ju säga, men nu behövs det verkligen. Det ligget typ kläder och allt över hela golvet. Tyvärr får ni inte någon före och efter bild för att kevin tog med sin kamera till sin kompis, pussar!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?