HATAR RUBRIKER

2011-06-21, 23:18:37 / Kategori: vardagar
hatar folk som ljuger som en person som jag hatar gör. Men jag står iaf för det jag gör & säger som inte du gör.
Det är inte jag som står & säger till folk att jag knäat folk i ansiktet fast jag inte gjort det. Det är bara omoget. och när vi var vid tingrätten så såg jag en flicka en flicka som såg väldigt liten & oskyldig ut. Hon såg faktiskt ganska rädd ut. Fast hon säger att hon satt & kollade på oss fast hon bara kollade bort direkt våra blickar mötes. Men visst ljug du men det gör dig bara ännu mer omogen.  Och gumman jag är inte rädd för dig det är bara du som vill att jag ska vara det du kanske kommer ihåg. "nu är jag i din höjd är du 110 elr?" elr så säger du bara att du inte gör det... haha, omogna unge xD

Emma

Så jävla rätt! xDDDDD



2011-06-22, 09:55:08 URL: http://fuckt.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?