Lite om mig

2011-06-23, 17:35:10 / Kategori: Nathalie Karlsson

Har du pojkvän/flickvän? - Nej
Har du kramat någon 2011? - jupp ofc
Har du sagt "Jag älskar dig" till någon 2011- Ja till otroligt många (a)
Är du kär nu? - Nej det är jag inte.
Kan du vissla? - Ja, men man hör det knappt.
Vad har du för ögonfärg? - Blåa & lite bruna
Gillar du någon just nu? - mina vänner JA
Blond / Brunett? - Just nu är jag rödbrunett.
Stjärntecken? - Vädur
Husdjur? - Kanin, Hundar, Ödlor & katter
Vem har du blockat på din Msn? - ingen :)
Beskriv ditt hår? - rödbrunt, slitet & ganska långt
Saknar du någon just nu? - jaa det gör jag ofc....
Vad är klockan just nu? - 17:31
Har du fräknar? - nej de har jag inte
Cola eller Cola Light? - cola Light
Vilket kontantkort har du? - comviq
Kan man få ditt nummer? - 0760905167
Har du någon gång önskat att du var någon annan? - aa det är klart
Vänster eller högerhänt? - högerhänt
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja !
Har du nånsin gjort något du ångrar? -  yes
Är du singel? -  Ja det är jag
 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?