livet för mig

2011-06-04, 15:42:14 / Kategori: dåliga nyheter

När jag föddes hade jag inga problem man kunde andas ut och ta det lugnt. Man kunde ha kul med sina vänner och sin släckt. Man hade det helt underbart varje minut som gick så var den underbar. Sen blev man äldre och fick fler och fler problem och man kunde inte andas ut och ta det lugnt man var stressad och hade saker att göra.
Ibland kan dagarna vara hemska som om någon du verkligen gillar inte gillar dig tbx elr om du bråkar med din kompis elr din familj. Och andra dagar kan vara underbara som att du fick något av någon du tycker om elr kanske att du fick din första kyss av den du älskar. Livet är olika för alla men just nu för mig har jag det stressigt och vill bara vara liten igen. För varje dag som går känner jag att jag bara blir äldre och äldre och om några år dör man ....

Här kommer 3 videos om mitt liv och mina känslor.. och det jag vill




                                         
                                          
                                          



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?