min dag

2011-06-26, 11:27:27 / Kategori: vardagar
Jag började min morgon med en enkel macka med ost & skinka. Lite senare runt 12 tiden kommer Cassie att komma hit, vi ska iväg med mamma & kevin till stan. Medans kevin skatar så går jag, mamma & Cassie & käkar.
Vi ska kolla lite kläder oxå, bloggar lite senare, pussycat!


sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, hoppas du hade en bra modsommarafton! :) Det hade jag! Var du också trött dagen efter? :) Kramar!



Förresten, inte för att vara jobbig eller så, men tänkte tipsa om några tävlingar. Antingen kan du vinna 900:- på H&M, 1500:- på MQ eller ett exklusivt sminkborstset från Sigma Beauty! Eller varför inte delta i alla? Kika in :)



2011-06-26, 12:42:41 URL: http://sannalitens.blogg.se/

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, hoppas du hade en bra modsommarafton! :) Det hade jag! Var du också trött dagen efter? :) Kramar!



Förresten, inte för att vara jobbig eller så, men tänkte tipsa om några tävlingar. Antingen kan du vinna 900:- på H&M, 1500:- på MQ eller ett exklusivt sminkborstset från Sigma Beauty! Eller varför inte delta i alla? Kika in :)



2011-06-26, 13:11:41 URL: http://sannalitens.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?