Moa & jag vaknade runt 12.

2011-06-27, 13:11:08 / Kategori: vardagar
P.g.a att kattungarna höll på. Vi började morogonen med GRÖÖT :) Vi har oxå snackat lite med elvira, vi kanske ska till vallentuna idag men det är bara ett kanske för jag har inga pengar på mobilen & det är ett problem. Men om vi inte åker till vallentuna blir det väl chill hela dagen då. Det kanske blir varmt idag, vi kanske åker & badar elr ja vi får se. Min moster messade nyss min bror & sa att kameran ligger hemma hos henne :$

Om 3 dagar åker jag till min farsa med flyget... Jag kommer sakna Stockholm otroligt. Men jag kommer bara vara borta 8-10 dagar så det är lugnt man dör ju inte.



(det är inte just  det där flyget jag ska på xd)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?