svar på frågestunden

2011-06-27, 00:18:51 / Kategori: vardagar

POSTAT AV MMEA!!

-varför äru så sjukt snygg ?

Sv: haha, gumman du är så jävla söööt! Tack men jag är inte snygg elr visst alla är snygga på sitt sätt men ja, det vet jag inte ?

-träffas snart eller , grönan typ ?

SV: Ofc gumman det är klart vi kan träffas snart det är bara messa/ringa så svarar jag om jag kan elr inte. Vi har ju träffats på grönan redan 2 gånger tror jag men det är klart att vi kan göra det igen love ya !

-vilken är din favoritlåt ?

SV: jag har ingen favoritlåt så tyvärr den frågan kan du inte få svar på ;(

-va tycker du om mig ? :$

SV: du är underbaraste :)

POSTAT AV ELVIZZZ

-Vill du ta fler percingar?

SV: jag vill ha en i nösan elr i läppen jag vet inte men isåfall ska jag vänta ett tag :) jag ska iaf ta stav i örat när jag vill det :)




-Vem vare som du bråka med som var med i tingsrätts grejen?

SV: det är du vet steffie -.-'

-när tog du hål i tungan?

SV: 11 dagar innan skolan började förra året.

-vilken energy är godast?

SV: Powerking OFC 

Gillar du mej? :P

SV: nej gumman jag gillar inte dig jag älskar dig :)

-kan man ta hål i tungan själv?

SV: tror inte det men det är klart man kan men det är inget bra för att du kan träffa fel ...
så kan det oxå bli infekterat
- bråkar du och Nilsson?

SV: Nej det gör vi väl inte ? :o

POSTAT AV ANONYM

- vad började du & steffy bråka om?
SV: jag kommer faktiskt inte ihåg tyvärr... Så den frågan kan ni typ inte få det svar ni förväntade er.

POSTAT AV DINBABIE (som jag inte vet vem det är)

- vad fick dig att börja blogga?

SV: Den där frågan har jag fått tidigare & har alltid samma svar... Men iaf, det var mina kompisar som fick mig att börja blogga. Dom hade bloggar som jag började läsa & då fick dom mig att vilja göra en.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?