svar på frågestunden

2011-06-12, 15:08:37 / Kategori: frågestund
sanna <3 om frågestund:
1.tycker du att du är snygg?,det tycker jag.:)
2.hur länge har du känt moa,emma n,emma a?
3.hur mkt älskar du mig som kompis skala 1-10

n n k k
n n n k k
n n n k k
n nn ... k k N...K
IP: *****
SVARL: 1. Nej gumman jag tycker inte jag är snygg....
2.Moa har jag kännt i typ 10 år x) och emma a har jag kännt i 11 tror jag :D
emma N... ja i snart 1 år xD
3. 10 ofc
 
J U L I A om frågestund:
1. bästavän?
2. favorit mat?
3. roligaste minnet?
4. bästa karusellen på grönan?

thihi lite frågor :)
IP: *******
SVAR: 1. Moa, Sanna :D
2. Tacos tror jag nog ;)
3.Vet inte
4. Pop :D
Alice  ([email protected]) om frågestund:
Kan jag få ditt mobilnummer?
Bästavän?

Du är så otroligt snäll och söt och rolig tack för ikväll Natta!! <3
IP: ******
SVAR: 0760905167
moa och sanna tror jag .
 
Keso ^^ om frågestund:
1. Vilken låt har du som "nörd låt" i huvudet nu. (som du lyssnar på nästan hela tiden)
2. Var gris-klubban god? :P
3. Vilket sorts smycke använder du mest?
4. Vad skulle du göra om du fastna med handen i en soptunna mitt inne i stan? xD
5. Hur ofta läser du min blogg? (svara ärligt till 100%) :D<3

Puss och hej leverpastej, din söta lilla tjej HEJ! ^^<333
IP: ******
SVAR: 1. ingen ?
2. jaaaa !
3. halsband tror jag :D
4. ehm... jag skulle nog få panik och bli helt röd i ansiktet och skricka på någon :)
5. Nja, inte så mycket nu kanske en gång på 2 dagar ;)
 
sofie om frågestund:
bästavän/vänner?
bästa kill kompis? :)
godaste energidricka?

kom typ inte på något mer, men lite frågor :)
IP: ******
SVAR: 1. moa och sanna :)
2. Kevin tror jag ;)
3. Powerking
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?