till cattis klockan 7

2011-06-12, 14:59:10 / Kategori: vardagar

nu sitter jag här med mamma och moa. Vi kollar på något konstigt film killarna hyrt...
vet inte vad den handlar om riktigt. Idag slaggade vi oxå i tältet (a) så kunde inte blogga så mycket då så passar på nu. idag har vi vart och "badat", men det var så kallt och ingen sol så nejtack.
Nyss var vi med Emma och Alice vi gjorde inte så mycket var nere på ica och köpte chips och dricka.
lite senare ska vi till Cattis min moster och käka.

LITE OM IGÅR....
igår var vi på middag hos min mammas arbetskompis elr vad man ska kalla det.
Där borta badade vi i pool som dom som bor där får använda. Där borta träffade vi en as kulig tjej som heter saga och var så jävla skön. Och så träffade vi några andra. MenMen... nu ska jag vara social !



en bild från i går ? ingen aning :D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?