Tingsrätten

2011-06-21, 22:03:30 / Kategori: nyhet

Var på Tingsrätten idag ( mamma, Moa, Rebecca och Jenny var med) för att ..... anmälts för olaga hot. Hon hade erkänt allting och fick böter så det
är klart redan, tror jag. När det var klart frågade de i rätten om våra föräldrar ville ha ersättning för att de var där
och .....föräldrar började på en gång kräva en massa pengar. Min mamma ville inte ha något för hon tycker att allt bara
är sorgligt och därför bara vill få ett slut på det, men .... föräldrar trodde de skulle få massa pengar :/
.... såg liten och rädd ut i på andra sidan rummet och vågade knappt titta på oss. Hon var inte så kaxig som hon
försöker få det att låta på sin blogg.
Vi har flera gånger fått frågan om vi inte vill ha skadestånd för det som .... utsatt mig för, men vi har sagt att vi inte
vill ha några pengar. Vi är inte ute efter pengarna, för då hade jag fått några tusenlappar från .... och hennes föräldrar.
..... tror att hon kommer undan från det här, men hon har erkänt och fått sin dom, så det kommer hon inte gör. Hon verkar
inte förstå att hon faktiskt har blivit dömd redan och att det kan påverka att hon inte får börja övningsköra när hon
har åldern inne för det.


sofie

jätte fin design! :) <3



2011-06-21, 22:30:14 URL: http://sofiemagitoo.blogg.se/

Catharina

Bra Natta, du och de som var med dig vet ju den verkliga sanningen hur allt gick till där i tingsrätten. Tragiskt att se att en del fortsätter att ljuga som de gör och lever i en värld med bara lögner. Du är bäst vännen :o)



2011-06-21, 22:40:30

Anonym

du e lika omogen du som skriver om henne. Stå för va du tycker o skriv hennes namnn.



2011-06-23, 18:32:17

Linea

Det är att hon inte skriver hennes namn. Hon vill väl inte lämna ut henne på bloggen. Shyst av henne tycker jag <3333333333



2011-06-23, 20:29:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?