lite lite lite ? :o

2011-06-28, 00:41:05 / Kategori: Nathalie Karlsson


detta kommer bli det sista inlägget för kvällen. Jag kommer nu blogga ganska mycket för att ni ska ha någonting att läsa. Jag har bloggat ganska mycket idag typ 13 inlägg, som jag tycker är super bra av mig :)
Nu kommer ni få veta lite mer om mitt liv vad jag tycker om & inte, m.m.



jag tycker om att vara med kompisar & leka (misstolk). Jag har nästan alltid kul med mina kompisar, vi gör olika roliga saker som får mig på bra humör. jag är nästan varje dag med mina vänner, som jag har mycket av & jag älskar de alla :) Tack för att ni finns i mitt liv kärlek till er alla.

Jag avgudar oxå min kära familj, släkt m.m, dom betyder otroligt mycket & alla i min familj är roliga & det gör det extra roligt. Jag älskar att vara med släckten & tex äta elr göra olika lekar som får mig på bra humör.
ÄLSKAR MIN FAMILJ!

jag tycker oxå om mina alla underbara djur som jag älskar upp till 100 %. När man tex är ledsen kan man gosa med dom, dom får en på bra humör igen och det är det jag älskar...



♥KÄRLEK KÄRLEK ♥



Jag tycker inte om skolan, den får en på dåligt humör & man får bara massa läxor som man måste göra. Skolan är förfan nästan varje dag ... när man ändå går i skolan behöver man väl förfan inga jävla läxor elr hur.



Jag tycker inte om att jag dampar hela fucking tiden. För jag är så jävla dålig förlorare... det klagar det flesta på.
Men jaja, dom får klaga hur jävla mycket dom vill det är bara skylla på morsan som uppfostrat (stavning) mig så. Haha xp

Jag tycker inte om kattungar som skricker på morgonen (då dampar man bara) det är bara så otroligt jobbigt helt sjukt -.-'

  ← skyldig




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?