alltid lika kul :)

2011-03-26, 22:55:54 / Kategori: vardagar
det är alltid kul att hänga med tjejorna x)
vi hade en sjukt bra dag/dagar och gick på bio. Vi kollade på "hur många lingon finns det i världen" som vad sjukt bra. I täby centrum träffade jag älskade rebecca, söötaste carro och finaste vicky m.m. Det var faktiskt en otroligt rolig runda i täby... Jaa, vi shoooooppppaaaaddeeee lite oxå, jag köpte bara en bh ska köpa mer i stan imorgon.
senare när jag kom hem gick jag nästan precis och träffade Emma. Vi gick till haket och träffade folk och nu sitter jag hemma hos min moster. Det kanske blir så att jag slaggar här men vi får väl seeee.

trött.se - nejtack
jag sitter i deras soffa och typ är inte lite trött.
men det är ingen nyhet... :)



älskar bilden.



sarah

så fin bild ! <3<3



2011-03-28, 16:43:01 URL: http://sarahspage.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?