emma slaggar här

2011-03-03, 21:36:29 / Kategori: nyhet
nu sitter jag och emma i mitt rum och ska snart göra popcorn.
Och imorgon ska vi ut med hundarna I think. Men iallafall, jag och emma satt nyss och kollade på jätte gammla bilder när man var liten och läste våra dagboker för varandra (a) och så har jag målat emmas naglar men bara på ena handen :D

Imorgon ska det tydligen bli 2 plusgrader det gillar vi!
och vi ska gå till ett jätte fint ställe och ta lite bilder, det gillar emma ;)

Juste, jag läste min dagbok som mamma skrev till mig när jag var liten och dom här orden använde jag.

Liten ordlista:

Frys -
Plys
tuggummi - tuggtummi
godis - gosi
jonas - nosa
jimmy - Mimmy
apelsin - sin
docka - gocka
Varsågod - tackgego
Skära den - kniva den

det var lite ord i min bok... och här kommer två sida i min bok oxå som emma valde :D :'

" Vi är hos mormor & morfar i Ö-vik. Första gången vi är i lekparken upptäcker vi att deras gungställning är väldigt låg så det går inte att gunga så högt. Du säger då "förståndigt" - Vi kan vattna den så den blir stor."

"
10/2 - 00.
vi är på Åhlens. Du vissar olika leksaker du vill ha men jag säger nej. När jag står och tittar på en kappa till dig kommer du fram och säger: - den här apan vill följa med mig hem. Den säger det.
Så då fick den det. Du kan verkligen få mamma att smälta."

så nu får ni vara nöjda med detta inlägg.






mums detta gillar jag och emma :D

E

hahaha jag dör vad sööt ! :D<3



2011-03-03, 22:45:25 URL: http://elvizzz.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?