film - jatack

2011-03-12, 14:32:03 / Kategori: Film/TV
nu sitter jag och emma på mitt rum och kollar på "yes man". Vi har nu dillchips, grädd nougat, pepsi max och cheez cruncherz love och love. Filmen är ganska rolig faktiskt... inte vad jag hade tänkt mig ;) Nu när emma är här så har vi planerat en tid vi ska ge ut svar, det blir 20:00 ungefär så ni kan kolla förbi runt den tiden så kommer ni säkert se era svar.

För er som inte frågat ännu... kommentera → här ← så kommer du till frågestunden på en gång. Tiden är snart ute så det är nog dags att fråga (vad som helst) du får ju svar på vad som helst.
Men nu ska jag vara social mot lilla emma som sitter här brevid mig, kramar nathalie och "emma"



kommer få skit för bilden, emma vet inte att jag lägger ut den... men när hon ser det så kommer hon bara skratta x) haha, det är sån hon är...  (emma valde bilden, inte jag .. om någon bryr sig)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?