nu känns allt lättare...

2011-03-05, 21:34:47 / Kategori: nyhet

det blev inget haket för att idrottshallen inte var öppen och typ inga där så vi gick hem till mig istället och kollade på "älska mig" men inte hela för det laggade. Vi kollade på den igen för att Moa inte hade sätt den .. men iaf, nu sitter jag här själv utan att tänka på annat.
Nu har när jag sitter här och skriver tar hela kroppen det lugnt förutom hjärtat som jobbar.
Men ah, imorgon ska jag till stan med mamma igen och träffa min moster och Rebecca elr vem som ska med :)
najs, vi ska typ ut och äta m.m .. men aja, har inget att blogga om just nu, pussar!



då saknar man sommaren igen, igen och igen !
fyfan vad najs det var förra sommaren, hoppas det är många som ska få guldkort i år oxå!!!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?