nyss vaknat

2011-03-27, 09:45:36 / Kategori: vardagar
nu har jag nästan precis vaknat.
Idag ska jag till stan med mamma och kanske emma vi får se vad som händer. Nu sitter jag i vardagsrummet och tar det chill. Jag ska snart göra mig fräsch och äta någonting.
Förlåt att det var dålig uppdatering men jag slaggade i fredags hos linn med Gabbi.
Vi åt pizza och filmade Kribbe (linns bror) för han skulle ha det till något. Dagen efter (söndag) gick vi upp runt 11 åt mackor och sedan fixade vi oss för vi skulle till täby centrum och shopa :)
glöm inte!!!!!!!!
att gratta älsklinge Felicia på facebook, älskar dig gumman och grattis på 14års dagen.. Du är nu fjortis x)


Anonym

hon har alltid varit fjortis... xD



2011-03-28, 09:47:36



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?