trött som f*n

2011-03-13, 19:47:39 / Kategori: vardagar

just nu är jag i vardagsrummet och har precis kollat på film med mamma och kevin. Lite tidigare idag var jag och Cassie och badade på gym & sim. Det var faktiskt riktigt kul och länge sen var det oxå.
Sedan påvägen hem åkte vi förbi min moster & min kusin p.g.a att Rebecca (kusin) hade en present åt mig (smink) och det gillar vi. Det var riktigt mkt saker som jag gillade otroligt. och jag är så otroligt trött efter hela dagen ... :o



Imorgon:

Här får ni ett litet inlägg om imorgon...

imorgon ska vi med klassen och kolla på balett -.-'
jag kommer tycka det är så tråkigt, förlåt jag är inte så mycket för balett... har aldrig typ vart det förut heller.
Så ni som går på det kanske tycker det är riktigt kul, men jag är mer för danser med fart om ni förstår vad jag menar (?) och jaa, det var ju typ det vi skulle göra imorgon (a)



den där bilden gillar jag på något sätt :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?