vakna

2011-03-04, 09:43:59 / Kategori: vardagar
emma och jag vaknade runt 09:20.
och vi ska snart upp och ta någonting att äta och göra oss klara.
Vi ska ju kanske ut med hundarna senare, det beror på om det är "varmt" ute.
Det kan inte vara så speciellt varmt för att det är ju fucking vinter -.-'
Men iallafall, när jag och emma går ut med hundarna blir det bilder till bloggen ofc och det ska vara fina bilder .. men det tror jag nog att det blir ;)
men iallafall, nu ska kevin använda datan för han ska kolla bussar och jag pallar inte göra det åt han.. så det blev en liten snabbis. Och har händå inget speciellt att blogga om så bloggar när det kommer upp nåt i min lilla hjärna, pussar!



lol vi driver... x'D

Emma

Bajskorvarnasvärld!



2011-03-04, 09:55:11 URL: http://tomson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?