bikini !!

2011-05-13, 17:41:44 / Kategori: vardagar

Just nu sitter jag och kollar på lite olika bikinis och försöker hitta några som kommer vara perfekta.
Enligt mig måste man alltid ha 2 bikinis men det är det att dom jag vill ha kanske är lite dyra... aja, vi får se vad som händer. Denna gång vill jag tyvärr inte att ni ska välja men ni får säga vilken / vilka som ni tycker är snygga och om ni vet någon sida där man kan hitta på så säg bara till för jag älskar tips.

men nu kommer några bilder på de jag vill ha så :D säg till om ni tycker en är snyggare än än annan!

1.


med fina mönster och en av
 mina favorti färger rosa!

2.



ooooh, den här är oxå otroligt otroligt
otroligt snygg!! det kanske inte ni tycker
men det gör jag.


3.


Elr den här som jaag oxå älskar.
det är dom jag just nu hittat och tycker är snygga
men jag venne om det finns fler som jag vill ha.


Keso ^^

den första :D<3



2011-05-13, 17:50:28

sofie

2:an :)



2011-05-13, 18:18:39 URL: http://pofi.blogg.se/

Kevin<3

Tycker alla var skitsnygga! Men jag tyckte mest om 3an sen efter det tyckte jag 2an och sist 1an :)<33



2011-05-13, 22:24:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?