Bilisten

2011-05-19, 19:56:14 / Kategori: vardagar

Nu har jag gått enda från bilisten...
mm, jag tycker det är ganska långt men det kanske inte ni tycker. Jag var där iaf med moa och sanna.
Dom skulle köpa godis så var vi ett tag. Det var faktiskt ganska kul vi snackade om personer och skrattade hela tiden. fast det gick ganska snabbt att gå kanske 10 minuter elr något sånt. haha, moa och sanna är fortfarande ute och vandrar. Nu ska jag inte göra någonting speciellt ... chilla och ta det lugnt lite. 
Har inget bättre för mig ....

JUSTE, hahahahahah, idag på sista lektionen hade vi ingen lärare .... 
Gissa vad...? jag somnade och alla hade dragit från klassrummet. Jag satt där helt random.
Sen när jag får ett meddelande av cassie: Ska vi dra på bio någon dag// din beundrare. 
Så vaknade jag ... och kollade bak och såg emma a (såklart) stå och skratta åt mig. 
asso snacka om pinsamt. Men sånt händer ibland elr vad säger ni? 

 


lovisa

sugen på nya/billiga kläder? kolla då in min bloppis här: http://lovis-a.devote.se/blogs/9964003/bloppis-.htm#WriteComment - du kanske hittar dig något! ha en bra kväll :) kram!



2011-05-19, 20:14:46 URL: http://lovis-a.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?