Cabarén - jatack

2011-05-18, 20:50:52 / Kategori: vardagar

Cabarén var fett bra. Jag gick dit med Julia och moa och där efter kom det blir annat folk. Man såg att dom hade gjort om lite på cabarén det gjorde dom bra. Det är faktiskt mycket roligare och kolla på cabarén när man känner några som är med. Efter cabarén var jag med moa, sanna och julia. Vi tog lite bilder och hade det chill. Lite senare åkte sanna och moa hem till moa för att sanna skulle slagga där. Dom skulle egentligen slagga här men morsan är sjuk så det kanske inte är en sådan bra ide. Därefter satt jag och julle hemma hos mig och kollade bloggar och skrattade åt en tjej som **** privat tycker jag. Men nu kommer ni iaf få lite bilder som inte blev som jag hade tänkt mig. Det var ett speciellt ljus som min kamera inte fattade så det blev tyvärr bara suddiga bilder. Men det får ni nöja er med.

Underbaraste Julle, så underbar att det inte finns.



Tyvärr får jag inte lägga ut bilder på moa elr sanna .... (?) men här kommer dom ... :D




Bilder från cabarén

¨





man ser knappt men "A" han lyfter upp "V" :D sjukt coolt




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?