GodMorgon alla läsare

2011-05-29, 10:43:01 / Kategori: vardagar
jag vaknade för ungeför en timme sedan och tar det lite lugna i soffan.
idag ska jag Mamma kevin och Emma ahlberg till stan, medans kevin åker skate ska vi gå och shopa bikinis.
jag vet fortfarande inte vilken / vilka jag ska ha men kan ju ha så många som helst. Jag är ju rosa människa och bara älskar färgen rosa. Men i bikini kan jag typ ha alla.
Aha, men iaf nu ska jag försöka få kontakt med Emma nudåra. Men jag ska blogga så mycket som helst idag bara jag får tid med det och när jag har data oxå, det blir ju lite svårt att blogga när man är i stan och jag har inget internet på min mobil så kan inte blogga på den heller.

Om vi inte skulle till stan idag skulle jag dragit till grönan ;D

( ingen bild tyvärr, men ska försöka att inte glöma kameran den här gången )

Rebecca

jag saknar dig älskling, snygg blogg. hahah, ser bättre ut än vad min gör. ;* puss på dej <3



2011-05-29, 15:09:10 URL: http://sheup.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?