jävla sär rubrik!

2011-05-23, 22:43:24 / Kategori: vardagar
hatar rubriken -.-' man har typ ingenting att skriva längre.
Men iaf, nu sitter jag och emma i vardagsrummet och kollar på big brother och ni kommer få en video ikv (om jag orkar) elr imorgon om jag har tid med det. Men det är as konstig. Emma snackar om kukar ;)
(hon härmade mig...) men nu ska vi kolla lite till på big brother och sen drar vi in i mitt rum och lägger oss i sängen och snackar lite om saker. Ni vill säkert veta vad men det vet inte ens jag.

Imorgon ska jag vara med moa efter skolan. Jag slutar 20 över 1 och hon 3 ... så jag drar hem under tiden så jag slipper stanna i skolan i typ 1 och en halv timme. Jag vet inte vad vi ska göra men vi kommer säkert på någonting.

På onsdag ska emma ahlberg slagga här (igen) och jag ska fixa hennes hår lite. Asso jag är verkligen en sån som älskar att  hålla på med hår.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?