regn, regn mer regn

2011-05-16, 19:09:26 / Kategori: vardagar
idag har jag vart i skolan, det hände inget speciellt jag och emma sprang i regnet och hade kul. Efter skolan var jag med Moa, Julle och Emma. Vi gjorde inte så mycket faktiskt. Idag har det vart mycket regn... och ännu mer regn och så vidare. Jag hatar regn håret blir helt cp, sminket rinner m.m. pussar!

Jonna

hejsan :D

om du inte redan visste, har ja ny blogg :D

kika in vetja!

o så undrar jag va du skulle tycka va intressant att läsa om på min blogg, som teckningar, åsikter eller bilder, ja, va som får dig att vilja läsa liksom :D

skulle bli glad om du blev en trogen läsare, eftersom ja läser din nästan varje dag :D <3



2011-05-16, 19:34:46 URL: http://flushie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?