hahah, folket vill att jag bloggar mer.

2011-09-02, 11:33:59 / Kategori: vardagar
Men jag orkar vekligen inte blogga så mycket som jag gjorde förut. Men nu kan jag göra ett inlägg med lite bilder o sånt för jag är hemma från skolan idag, hade lite ont i magen men det har jag inte längre.. plus att jag fortfarande har halsflus ... så har en till anledning till att vara hemma idag. Men iallafall, i veckan har jag för det mesta vart i centrum hela dagarna o skolan såklart. Nu har vi börjat med läxor o har redan haft typ två prov eller vad man ska kalla det... jobbigt. Iallafall, senare idag ska jag till annabell ska kanske slagga med henne hos jeison eller rebecca vet inte riktigt än ska höra med henne senare. Jag har för det mesta vart med Annabell, Antonio, Niklas, Jeison, Carro, Rebecca osv. Det har väl vart kuligt :D
Idag vet jag inte vilka jag ska träffa men ska iallafall träffa annabell o jeison o jag tror jag ska träffa becca oxå (älskar er alla tre) Men iallafall, nu ska ni få lite bilder oxå men inte speciellt många för orkar verkligen inte lägga upp alla bilder :o man kan säga att jag har många bilder från igår. För det mesta på jeison för han tog kort på mig xd



Jag & antonio .. bjuder på bilden jag ser helt cp ut xd



jeison så jävla söööt :)



Jag & underbaraste Claudia :D

Var nöjd med det inlägg ni fick. Kommer inte kunna blogga på ett tag för ska vara med folket i centrum :D





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?