nixxiiz.blogg.se

2011-09-21, 21:56:15 / Kategori: vardagar
nu är jag hemma och har vart i centrum och i ekskogen med lite folk idag.
Först var jag i centrum och träffade jätte många som t.ex Rebecca, Carro, Claudia, Annabell, Jeison, Ante osv.
Sen drog jag, Carro, Jeison, Annabell och ante till rebecca och missade tåget på en minut man bah JO men visst.
Iallafall, imorgon ska jag till centrum för att träffa jeison och annabelll. Men det kommer förmobligen vara annat underbart folk därborta. Just nu sitter jag och snackar med issa och jesion på facebook. Har inte orkat svara på någonannas meddelanden xd och så snackar jag med några på mobilen oxå. Aja, nu orkar jag inte blogga och kommer säkert inte göra det mer idag heller,.. men vem vet med Nathalie :P pösspöss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?